du = bäst


äckligt mamma-godis. typ LCHF, 99% kakao och man kan äta en halv sen är man inte sugen mer.. tryffelskit. inget att rekomendera (inte från julias sida heller heheh)


lejte julbord och lejten bejt av julegraneligranen. blev jättefin HEHEHEHE.


Jullan och jag bytte lite julklappar/födelsedagspresenter hehe. fick jättefina pluttesaker från henne, kolla ba va fint hon skrev på lappen, blev typ lite klumpen. sen fick jag en tröja som det stod I <3 JAMP på hehehe, jättefint. kan tänka mig till ett par slitna shorts och convers till i sommar ;-) (hahahahahahahhaha), tomteskum, choklad, pirrpiller (fall jag nu skulle skaffa mig en pojkvän), kondom (fall jag nu skulle skaffa mig nått HEH), choklad-ansiktsmask, en bild på henne från när hon gick i 8an i en hjärt-ram hahahaha och bodylotion (luktar choklad och orange(apelsin)), jättefina saker iallafall och dessutom i en jättefin påse typ haha. Blev jätteglad :D (men har fortfarande ingen julkänsla)

22nyheterna på tv4a nu, måste nog bara vara jag som gillar det hehe :-) PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: julia

fiiint :D love u

2010-12-23 @ 22:06:05
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0