Dag 11 - Mina syskon

ujuj, har en hel del syskon. eller aa, 4 styckan har jag. vi har samma mamma och samma pappa allihopa och folk brukar bli rätt chockade över det för det är ju rätt inne med att ha flera olika (som Tomten är far till alla barnen nivet). men aja, alla är yngre än mig så jag är den som bestämmer (sant).

Felix är 15 år och håller sig mest på basketplanen, i sitt rum (och spelar wow/cs eller vare är) eller nere i köket och äter. han äter rätt så mycket (men inte mer än mig) och han är en jättesöt lillebror som oftast inte är ivägen och brukar aldrig tjafsa (med mig) och vågar inte väcka mig på morgnen och sover gärna länge och är gärna uppe länge på nätterna. han är jävlit lång och TYP två huven längre än mig. när vi var små trodde tydligen folk att vi var tvillingar, nu tror dom att han är min storebror :D:D:D:D:D:D:D:D:D.............

sen har vi William, 13 år, är lite som Felix men ändå lik mig (äter mycket och tjafsar gärna) men håller sig i sitt rum och spelar (samma som felix. tror jag) spelar tennis och lagar gärna mat. han är bra min lillebror och snart växer han väl om mig, men det syns än så länge att han är lillebror!!! (tur)

Felicia, 8 år- TROTSÅLDERN. är skitskitjobbig men så gullig också såklart. hon vågar väcka mig på morgonen och trotsar gärna allt. kör mycket med mig och får hon inte som hon vill så tjuter hon, (ajaj mamma och pappa..) nej men hon är söt min lillasyster. hennes stora passion är hästar och pratar gärna om vilken häst hon har ridit på och vad dom gjorde. jag får hålla på med hennes hår (ibland....) och jag får gärna hämta vatten till henne på kvällarna och stänga av hennes TV men aja. vad har man storasyskon till annars?

och den minsta lille plutten då, Elin 2 år. är jättegullig emellanåt, stänger gärna dörrarna här hemma och kan bara ha en napp, en filt, en sked, ett glas och sådär... brukar väldigt sällan natta henne för hon är en jävel på att skrika och gråta tills hon inte får nån luft och tuppar av (= jag får panik). men hon är söt och jag undrar jättemycket hur hon kommer se ut när hon blir stor haha. hon är min lilla plutte och får ibland pussa och krama på henne jättemycket. hihihihihii

men aja, asmkt text och pallar inte leta efter bilder så mm. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0