KÄNNS JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIT BRA FAKTISKT


Idag har jag fikat två gånger.. typ. först med lite nergerbollar som snälla, söta, sexiga, snygga (har inte blivit tvingad att skriva så) AUGUST sprang och köpte när det typ regnade som mest.. men vad gör man inte för några jävlit ännu snällare, sötare, sexigare och snyggare tjejer? ;) Vavavavavava. sen tog jag och Sara (egentligen ganska tråkig blogg.. eftersom hon aldrig "hinner" skriva...........) en takeaway-chailatte på espresso. Så jävla götttt. Köpte fransk manikyr på hennes&mau och en svart vanlig plånka på accent för bara 149 kronor!!! KAP! pappa skjutsade i alla fall hem mig efter tyskalektionen och nu, en timme senare (skriv upp det. braaaaaaa) sitter jag här. YEEs, och ska göra det ett tag tror jag. sen ska jag fixa naglarna hehehehehehe .
är ni jättegulliga och skriver ner det här och sparar i resten av erat liv. jävlit intressant. iallalfall sen NÄR jag blir känd med 19APRIL. Hhahah

FÖRRESTEN, ang rubriken- känns som att detta år kommer bli RIKTIGT jävla tufft och skitjobbigt. men samtidigt så JÄVLA kul. ska satsa som in i helvete

Kommentarer
Postat av: Denice

Gott med negerbollar!! :D

2010-08-25 @ 16:48:19
URL: http://denicem.blogg.se/
Postat av: C I C C I

laaaaaat eller vad?? visst att du inte äter något godis men inte cykla hem hahahha lilla linnea då. puss på dig

2010-08-25 @ 18:32:41
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0