ENLIGT LARSAN

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel.


Är du man eller kvinna?

Hjärter dams sista sång

Beskriv dig själv:
Ett sällsynt exemplar

Hur känner du dig?
Ingen soldat

Beskriv stället där du bor:
Från kylan in i värmen

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
Köpenhamn och överallt

Hur du helst transporterar dig:
Gå på vatten

Din bästa vän är:
Du min vän i livet

Du och dina bästa vänner är:
Du som reser mig

Hur är vädret?
Över gränsen

Favorittid på dagen:
Innan mörkret faller

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?

Jag fattar ingenting

Hur är livet enligt dig?
Jag får liksom ingen ordning

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Och det blåser genom hallen

Din största rädsla är:
Brustna hjärtans höst

Ditt bästa råd:
Åt samma håll

Hur du skulle vilja dö?
Fribiljett till himlen

Din själs nuvarande tillstånd:
Hugger i sten

Ditt motto:
KOM IHÅG MIG

Kommentarer
Postat av: emleie

Beskriv dig själv:

Ett sällsynt exemplar

.-klockrent!



Ditt motto:

KOM IHÅG MIG - glömmer dig aldrig!♥



sv: tackkkkkk , i love them! extra snyggt eftersom jag har liten storlek, 37 ;))♥

2010-08-27 @ 17:20:41
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: Matilda

ååh, mycket lasse! LOVE! :D

2010-08-29 @ 14:31:48
URL: http://matilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0