eller?!?!?

Är i skärgårn och har precis kopplat in högtalarna i min dator(<3) och förut så hoppade jag i i en askall sjö/hav/fanvetjag och de va ba typ 19 grader elle nått sånt, hoppade dessutom i med kläderna på!!!! VILKEN GREJJ.... eller gjorde jag verkligen det????????
imorgon blire lite kräftis-skivis, de blir la nice. fast jag hatar kräftor. har vi ens med några kräftor? haha. vi har säkert glömt dom. lovar. ser dom iaf inte nu......... hahahahahahah förstå vad roligt om vi glömt dom hahahahaahaha

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-08-12 @ 18:54:01
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0