MAN LEVER BARA EN GÅNG

Jag vet inte skillnaden på humlor och bin så vi säger att det är en humla. Ah, humlan flyger iallafall på fönstret hela tiden stackarn fattar inte att ca 20 centimer till höger så finns friheten. jag har ingen lust att hjälpa honom heller, har ju annat för mig. Jag gillar vädret, det är trevligt, sitter ute på baksidan/altan till och med. helt otroligt. 12 april. vilken dag.. Vilken jävla dag. och klockan är inte ens sju. ska jag jobba effektivt idag eller ska jag njuta av livet?


njuter av livet.
det går inte i repris.

Kommentarer
Postat av: cecilia

njut en stund till iaf (:



jasså jasså? spännande. Jag ser bara inte ledsan linnea framför mig, det är liksom girlen med smilet :D

2010-04-12 @ 17:37:27
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: C I C C I

sv: haha jag tog mandarin/ grape (inte god typ bäsk) sen nån smak som jag inte vet vad den heter typ tamisu eller nått, jag tyckte den var god. Sara tyckte jag var konstig som tog nya smaker haah



NJUT AV LIVET LINÄJA

2010-04-12 @ 18:05:47
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0