mamma packade.... tog hårsprayet... sen drog hon.. ;pppPPppPPPP

Vad kan de va tror ni? 25 grader i solen? ahhhhhh. men typ. fatta vilken sommar vi kommer få!!!!!!!!!!!!!! (fall inte den där askan från island blir meeeeeeer.....då kanske jag måste dra nånstans. kanske gå till spaninen. går det ens???)

jag lockade håret, mamma har tagit med sig det enda hårspray vi har till barcelona.......... KUL. VERKLIGEN............ va ba in i duschen å duscha ..... bfkjgnsfdlkgsl,flkdödsfl,... aja. nu har jag precis bjudit hit CICCI/RYDDE/GRENEN/OSVOSVOSV för jag har skittråkigt.
men ikväll ska vi fira ANNAAAA OCH SARA som fyller på måndag!!!:D jag har en asfin sak till poodie/nuudie/naawi/SARA. hihi:):):)

men aahaja.


fortfarande KLOCKRENT som gäller ;)))))) yesyes.

NE
MEN
vi hörs väl
antar jag
johrå
älskar min bloggg mer än allt. <33333333333333333333333333333333333333333

mannen.myten.legenden.
/orhageN

Kommentarer
Postat av: julia

gull1 <3



sv:

hihi tack. gick skapligt. men vann inte :(

2010-04-16 @ 23:25:03
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: cecilia

linnea vad fin du är! (:

2010-04-17 @ 14:49:49
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0