SATURDAY&SUNDAY

Idag och igår har jag inte gjort någonting typ. Men jag har i alla fall hunnit städa mitt rum:


Och så har jag satt upp ett julhjärta i fönstret:


Åkt bil:....

...till Benny och fikat.

Och..

..ja.. bara dött/varitjävlithängig/inteorkatnånting/osv/osv:


Yes. Det var min helg det! Tråkig och tröttsam. Men välbehövd.
Och nu är mitt stora dilemma om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. Känns lite ovärt när man bara har två lektioner och den ena är på morgonen vid 9;45 och den andra på eftermiddan runt 13...

Ska nog ner och fixa ordning lite glass med chokladsås snart! ;) sen ska jag nog glo på Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop!

:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0