TISDAG

Få timmars sömn inatt. Resluterar i att Linnéa inte är pigg, glad och kocentrerad. Nationella i matte i två timmar på morgonen passade INTE. Gjorde mitt bästa i vilket fall och om jag inte får VG i Matte A så satsar jag fan på MVG+++++ i matte B. (helt klar med matte a kursen nu iallafall. otroligt skönt). Vid halv 11 hade jag muntlig redovisning i engelska och jag fick G , det är det viktigaste.

Påväg till pappas jobb träffar jag Emma Caesar och fasen vad man har saknat den människan! Haha. Så jäkla mycket minnen tillsammans ;) Carlsson, höna, tupp, dr cosmos, haha ja. :)
Sen kom mammi och hämtade mig så åkte vi till mormor och morfar och åt lunch. Mys. Mormor och jag bestämde också att vi skulle luncha på stan imorgon och ta oss en runda. Eftersom jag har hittat en dösnygg tröja till Felix (stora lillebror) så tänkte jag att.. hehe, han kan få den i julklapp (även att jag sa att jag inte skulle köpa något). Williams (lilla lillebror) är redan klart! :) bara Flisan och bebisen kvar dårå. PLUS till Sara (och typ 2 småpaket som jag Sari och Lovvan ska ha i ett sånt där julklappsspel!) Det blir lite klappar i alla fall. Hehe. Men nästa år blir det inte ETT ENDASTE!!!! Lovar.


Helt klar med skolan nu också, fasen vad skönt. Ledig imorgon och julavslutning på torsdag! =D

Fick förresten en klänning av mammiiiii imorse! :)




BTW - GRATTIS TILL EVA WEISSMANN PÅ 16 ÅRSDAN! :D <3


Kommentarer
Postat av: julia

jätte snygg klänning !

vill ha en likadan i svart, tror jag

2009-12-15 @ 16:52:04
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

vart har hon köpt den? :)

2009-12-15 @ 17:31:05
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

blir nog att köpa massa grejer där efter jul :)

2009-12-16 @ 07:11:47
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

javisst göre :) kanske ska ta o önska sig ett presentkort där? ;)

2009-12-16 @ 15:44:47
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0