ONSDAG 9 DECEMBER ANNA-DAGEN

Tjenis peeenis.

Idag har jag haft nationella prov i matte A, och det gick väl helt okej tror jag. :) Efter det åkte jag till mormor och morfar och började med alla 30 uppgifter som jag har prov på imorgon, bra att börja dagen innan, jag vet jag vet, blev även bjuden på mat, mamma, lillasyster, moster och kusinen var också här!
Tjugio över tre hade jag tyska i en timme och det var inte så värt att åka till skolan för det.. Höhö. Pappa skjutsade mig till mormor och morfar igen efter skolan och sen klockan fem har jag jobbat med medeltiden & antiken.

Inatt sover jag här och jag övertalade även kusinen att sova kvar! =) mys. Imorgon väntar världens frukost, gröt, ägg, smörgåsar, nypressad juice! Min mormor och morfar är underbara!!!

När jag satt nere i köket förrut och pluggade så börjar morfar prata lite med mig och så säger han att skolan är så tråkig och att han tröttnade på skolan redan när han gick i femman, och att han inte fattade hur han skulle stå ut i två år till!
Så säger han såhär också:
- Och så fick jag gå om den där ettan, jag tror nog att det var för att dom gillade mig så mycket. Jo, så var det nog.
Haha, fan vilken söt morfar jag har!!!

Haha och nu sitter jag på trådlöst oskyddat nätverk och det hackar HELA tiden, så jobbigt! Och kusinen var smart och tog med sig sitt egna internet så här retas det lite emellanåt (eller retas och retas, man blir ju lite irriterad på att man inte tänker så långt jämt, haha). Vi ser nog lite roligt ut om man tänker efter, båda sitter i sängen, lika dana datorer, vartannat andetag kollar vi upp på tvn och vartannat ner på datorn och lika dana mobiler har vi också (Emmas mobil låter lite mer än min bara.. inte en jävel som smsar mig nu för tin (kan bero på att jag aldrig svarar))

Förresten så har jag namnsdag idag. Det är Anna idag. :) Jag fick en tröja av mammi ♥

tröjan! ♥♥♥

Puss och ha det!
Nu ska jag fortsätta med skolarbeten jag har :)


Kommentarer
Postat av: julia :)

nicee, jag har med namnsdag idag. fick mig en söt liten plånbok :)

2009-12-09 @ 21:23:25
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: angelica

gratttis till dig oh alla 109259252 andra annor :)

2009-12-10 @ 00:37:56
URL: http://angelicasofie.devote.se
Postat av: emelie dahlgren

DEN KOMMER JAG ATT LÅNA AV DIG FÖR EN GÅNGS SKULL:D (a)

2009-12-10 @ 09:20:45
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0