NU DU JULIA!! (jamp.blogg.se)

Först en bild på den svarta tygbiten jag köpte förrut som du VÄLDIGT gärna ville se (inte så mycket att se om ja ska vara ärlig dårååå)

Sara och jag smartskallar, (ska börja med matte B nu när vi början skolan i januari) bara: "180 och så 50% på de, a, men 80 kr. HELT KLART VÄRT DET!"
När vi står i -den otroligt långa- kön så säger Sara: "Men Linnéa, det blir ju inte alls 80. de blir ju 90"
Jag svarar: "SHIT!!! ÄRE VÄRT DET???"
10 kr till. haha. och sen vare en tjej som gick in i en glasdörr och sara och jag börjar SJÄLVKLART asgarva (men inte så den där tjejen hörde, haha) och så säger TJUR-T A N T E N bakom och hennes dotter(antagligen): Och så står dom bara och skrattar, fy vad taskigt. hon fick ju ont. hon skämms ju.
JAG VAR SÅ HIMLA HIMLA NÄRA PÅ ATT VÄNDA MIG OM, SKRATTA HENNE MITT I ANSIKTET OCH SLÅ TILLNA PÅ KÄFTEN. ÅHHH!!!!!! (jag vet att våld inte löser nånting. MEN(!) det här var ett undantag. kärringJÄVEL!!!!!!!!!!!!)


NU behöver du inte vara uppkäftig längre Juuuuuulia. Jag har också toalettpapper MED MÖNSTER PÅ!

Något som bör användas flitigare:

(OBS! GAMMAL BILD)

BEACHEN 010/10 HERE WE COME, JAMP!

Kommentarer
Postat av: julia

HEHEHE, jag tappar ord!

1. mitt papper var så mkt snyggare

2. din bild på kortet blev hundra ggr snyggare än min (jag syns inte för hela blixten, som är vit, är över hela mitt ansikte :s)

3. nu vet jag inte vad jag ska säga mer, men iaf så kör vi skiv om exakt en vecka ;)

2009-12-27 @ 23:27:55
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emelie dahlgren

har också snögubbar på. fast i coolare format.

2009-12-27 @ 23:58:37
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0