JAGärASAhungrig

Idag hade vi friidrott på idrotten <333333.  Jag gillar det för jag är så himla duktig, kan allt. Vinner alltid på 60 meter, stafett, längdhopp, kulstötning och höjdhopp (jag sammanfatta det med att säga: Jag vinner på ALLT!)
Och så har jag haft muntligt samhälls prov idag och jag vet knappt vad jag bor i för kommun..... asåbajs. måste komplettera upp på torsdag så jag får mitt VG som jag verkligen (inte) förtjänar!!!!!

Sen hade jag engelska skriftligt. och det var jättepinsamt för jag kom in försent. men jag gjorde inte ens det typ. jävla skit skrivare förfan. Nån asjobbig tvåa ville nå jävlas lite så han/hon/den/det skrev ut 100 papper på samma jävla skit. Moget :):)))) alla blev arga. och det var då jag kom försent till provet.... Jättebra. (men Isabelle sa att jag inte kom försent för man fick tydligen gå in 20 minuter tidigare.. Tack Gud!)(men det var ändå pinsamt. En söt liten Eva skrattade ju också. <3<3<3 (härligt garv har hon iaf. tur det))

Efter skolan träffade jag en glad Johanna och en glad Moa!!!!! :D
kolla själva:


och själv var man ju inte så jävla ledsen heller:


Vi pratade, pratade, pratade, pratade, skrattade asmycket (ÅT mig...), fikade på dyr kladdkaka. Men det var jäklit trevligt!
Johanna, Moa och jag gick tillsammans på Barn&fritid i två veckor. Sen bytte jag till NS på haga (sen bytte jag igen.. haha) och Johanna började på Kungsgård :) Så stackars lilla Mosen (haha. herrgud. får jag kalla dig så Moa? XD&XD) blev kvar. Men jävlit nice att vi kom så nära varann så vi håller kontakten!!! :D (mer vänner på facebook. HA-HA-HA)

Förresten har jag bara 6 (kanske 7) prov kvar i skolan nu innan jul!!!! Och nu ska jag - istället för att plugga matte - spela Ice Tower på fejjan! Så jävla kul. http://facebook.se/icetower <3<3<3333333333

Är asahungrig btw. Har bara ätit lunch idag. Och en kladdkakaaaaaaa-a-a-aaa


Kommentarer
Postat av: johanna

ae. det var så jävla kul! måste göras om asso. :)<3<3 (snygg jag är då -.-) du är så söt du iallafall. :) ps. och mosen såklart! :)

2009-12-03 @ 20:27:30
URL: http://fmjpm.blogg.se/
Postat av: johanna

ae. det var så jävla kul! måste göras om asso. :)<3<3 (snygg jag är då -.-) du är så söt du iallafall. :) ps. och mosen såklart! :)

2009-12-03 @ 20:28:07
URL: http://fmjpm.blogg.se/
Postat av: Moa

haha, det var en trevlig fikaa (; och klart du får kalla mig mosen hihi ;) <3

2009-12-03 @ 21:30:11
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0