EvL

TJABBATJENAHALLÅ, JAG SÄGER DE SÅ! (8)
nananananana, ni undrar säkert vilket pucko det är som bara kommer hit,( inte licka puckat som mediamarkt!!!) helt utan förvarning, yeppyepp, that's me!
jag avskyr julen. måste berätta det för er. nu fick ni en ledtråd också.
jag är söt. 165,1/5 lång ( hittar inte ett halvtecken). går på plusgymnasiet ( grym skola) pojkvän. men tar gärna emot förslag. riktigt smart. envis med.
äsch.

ah men snyggt jobbat tjejen, kanon.

Vi träffades ifrån ingenstans, no where. ( kanske en förvarning, min engelska suger, men jag tänkte komma in på det ämnet lite senare. ) i sexan minns ja bestämt att vi träffades ( nej, jag minns det inte, men jag vet att det var så, grundlig fakta.) eh, vi började ektorp ihop i sjuan. 7c. i början tyckte du inte om mig, jag var lite läskig, tyckte faktiskt inte om mig själv heller. men vi började ganska snabbt hitta varandra, för vi var rätt så lika när det gällde en speciell grej. vi var lika envisa och egoistiska. det gick ju rätt bra. äsch vissa tyckte vi var jobbiga, men care på dem. vi ville börja i "33:an" barnsligt, men riktigt kul. annika blev vår favorit, stig & marie blev våra hatisar. Engelskan gick åt helvete för oss båda, och vi båda vet mycket väl att det var pga lärarna genom åren..
Sommarloven, fan vi sågs inte speciellt mycket. men när vi väl gjorde det så var det underbart, vi fotade, skrattade, KÄKADE (ingen förvånad?!) hade så enormt roligt tillsammans. min moppe, den var nice, saknar min Milton faktiskt. Du fick ju köra lite ( hoppas inte din mor läser detta (a) ) kan ju garantera att hon körde kanon isåfall!
Praktiken, den var ju katastrofal. Maxi. efter andra dagen, sparken. sov över hos mormor & morfar, trodd vi skulle få sova ut, neeeeh du. fick gå upp till skolan för att få en ny, ogillades av oss bägge.
Vi har alltid funnits för varandra, genom allt, killar, föräldrar, skolan, vänner osv, vi pratar oss och kämpade oss genom precis allt.Jag minns en gång, då du var så ledsen, och jag frågade om du var själv? vilket du var, jag skrev att jag bara skulle äta, för jag skulle inte tåla ett nej, så ja skrev, brb äta. Vad gjorde jag egentligen? jo tog min Milton och körde raka vägen till dig, snällt av mig faktiskt, heh. Men det behövdes,och för dig gör jag allt som finns i min makt.
KYRKAN, de var mitt hjärta för ett bra tag, därifrån har vi sjukt mycket minnen, kykan, läger, konfirmation, bakis .
Dåligt jag skriver, skyller på jutider, hoppar hit och dit. liksom, kyrkan borde stå vid fritiden, praktiken borde stå vid skolan, osvosv.
Skulle ju kunna släppa en bok om det här,men jag tror varken att jag själv ens orkar läsa genom det här, eller att någon av dina bloggisar orkar läsa.

släpper en bild till tkr jag.

jag  t y c k e r  förresten inte heller om förkortningar, men man blir liksom, fast i dem.

Jag heter emelie. Jag fyller sjutton år i januari 2010. Jag har en pojkvän, arton år, beteér sig som tolv oftast. Jag bor mest hos min mamma, men rätt så ofta hos min pojkvän. Jag tycker om att fotografera och sitta vid datorn, och äta också.
Jag har många bästa vänner, och många vänner., men bara en bästa vän, en sån som Linnéa.
En sån tjej som alla borde ha.
hon fyller sjutton år den sjätte november 2010. Hon har ett riktigt humör som man ibland ska akta sig för, ( dock inte jag, jag vet hur man hanterar saken) men ingen ni andra borde ger er in på. Hon lever en dag i taget, och som jag säger de, Hon har inte matchande kläder jämt, men jag bara skrattar och tänker "äh, det är ju förfan Linnéa".
Vi båda är söta,finns för varandra, ångrar saker vi gjort, mått piss dåligt, mått toppen!
För att säga det jag menat med den här texten, som vissa kanske tror, bara är ord, nej det är det inte, det är så sjukt mycket mer än så.
Jag älskar dig min bästavän. Du & jag genom allting, oavsätt vad. <3

Kommentarer
Postat av: ju

jag läste allt, hehehe (y)

2009-12-25 @ 09:20:38
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Malin

Emelie:Jag läser allt i Linnéas blogg;-) och jag blir så himla glad när jag vet att hon har vänner som du :-D / mammi

2009-12-25 @ 11:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0