BORN THIS WÄÄÄYHÄY

ALLTSÅ FAN det finns så jävla mycket jag vill göra just nu
1. klippa av mig håret (men nej!!!!!!)
2. tatuera mig (månsans autograf. WWJD och I got Soul, but I'm not a Soldier)
3. åka till LONDON
4. bo i LONDON
5. ta studenten!!!!!!!!!!!!!!
6. ha 20års fest heheheh (är inte ens 18 än :P)
7. Åka iväääg nånsstans baraaaaa
8. köpa två hundar som jag döper till Phineas och Ferb (har ett jättefint klistermärke på dom på datorn som jag fick av Sarahh d.finer! tack)
9. SOOOVAAA kanske.. fan kl är 01.47 och jag ska ut med hunden kl 11 immorgon
10. och massa saker man inte får göra, DET VILL JAG GÖRA NUUUUU


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag dör, älskar din humor & "ha 20års fest heheheh (är inte ens 18 än :P)", gillar din blogg :)

2011-07-28 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0