Aha men okej, vad roligt....................

OKEJ!!! nu kom sista droppen och bägaren rann över!!!! (eller hur i helvete man nu säger) ÄR JÄVLIT TRÖTT PÅ DET HÄR NU. det här är alltså TREDJE gången jag skriver det här inlägget för att först råkade jag klicka upp en annan sida och om man klickar på tillbaka så kommer man till ett TOMT JÄVLA INLÄGGSÄCKELMOJS och sen när jag skrivit EN GÅNG TILL så klickar jag ner cp-sidan. ÄRLIGT TALAT. DET ÄR NÅTT JÄVLIT FEL PÅ MIG.(just nu. inte annars alltså)

har pluggat från kl 13.15 (började alltså med plugget 6 hundradelssekunder efter att jag la upp blogginlägget förut) till TYP nu när jag kollade på min EDS fick jag ett jävlit tråkigt besked (skretesslagen gäller här)(har precis lärt mig den så kommer använda den hela tiden) och aaa FAN vad dåligt, tråkigt, äckligt, ALLT är asdåligt. för tillfället. annars hare väl varit en helt OKEJ dag faktiskt. bortsett från beskedet och att jag skrivit detta TRE gånger nu..............................

vi KANSKE hörs sen då. ska göra det sista på labben och skriva klart tyskan och fundera på om det ens är värt att läsa matteC (kommer inte hoppa av, men måste få tänka på om det är värt besväret eller inte iallafall)

förresten så ska jag lämna tillbaka hängselbyxorna!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

ofta lämna tillbaka. du är sjuk

2010-09-14 @ 19:38:37
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0