10-10-09

Igår när jag skulle slänga mig i sängen så slängde jag mig lite förmkt åt vänster och slog i betongväggen JÄVLIT hårt.. ville börja tjuta men som den kvinna jag är så gjorde jag inte det... Har västa bulan idag iallafall
Har varit uppe och stojjat sen typ 20 över 9 idag och det är städdag på gården haha, och jag har hjälp till. blir ju korv och läsk sen så de e ju gött
och förresten, förut när jag skulle flytta på äggkokarN lite så råkade jag ta på det asvarma.. mm.. har jättestort brännmärke på fingret nu:)

okej, lite överdrift med det där att jag har ett asstort brännmärke.. det har jag inte. men jag brände mig iaf. och har faktiskt värsta bulan.
man skulle kunna tro att jag varit med i ett krig





har pluttesnuttebilder att visa sen på pluttesnuttelillasyster, sitter vid mammas dator nu så kan inte lägga in dom :)))))))))))))))))))))))))))) A MEN HEJDÅ RÅ



PS. har hittat mobilen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0