Dag 1 - presentera mig själv

hej, jag heter linnéa och är alkoholist. HEJ LINNÉA.
Men nej, skojade bara (är rätt bra på det) men heter ju Linnéa.. men aja. Jag är 17 jahre alt (är rätt så bra på tyska) och är jävlit skoltrött på hösten och vintern. Hatar november, december, januari och februari. jul, nyår, valborg och sånnadär saker är verkligen ingenting jag ser fram emot eller något jag vill fira speciellt mycket. (midsommar är ganska mysigt men ÄNDÅ). jag går i 2an på kunskap och är inte så asbra på att skriva sammanhängade texter..Läser samhäll/ekonomi och är inte så jättenöjd. jag läser matteC och tyska2. Jag har inga favoritämnen men hatar en hel del, t.ex. geografi, matteC, rättskunskap och svenskaB. Något jag är jävlit grym på är att skjuta upp saker och göra det imorgon... eller nästa dag efter det... eller nästa. MEN försöker få bort det.. det går sådär vaaa.
tränar på friskis&svettis när jag känner för det och rider en gång i veckan. Ibland har jag kämpa-ihjäl-mig veckor i skolan och satsar allt, ibland inte (t.ex den här veckan. är bara stressad och irriterad)

VAD SKA MAN MER SÄGA????? jag har jättemånga syskon och en hund och två föräldrar och är jävlit rik på kärlek (och mat). trivs i husvagnen på sommaren (hahahahahahahahaha DRIVER. en natt HÖGST klarar jag där). Äter mycket och ofta och har jättefina vänner och ja... längtar tills jag blir morsa/mamma/mor. Ajustdet, mitt favoritprogram är VAR ensam mamma söker (tills dom skulle välja.. vafan, hade jag väntat på det där i 11 avsnitt VA?)

aja, de va jag. om ni undrar något så fråga inte för ni kommer inte få svar. TACK Å HEJ



Kommentarer
Postat av: julia

haha charmig bild. fin presentation :)

2010-11-30 @ 21:28:55
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0