:

det började väl i sjuan, då när vi lärde känna varandra. vi var crazy och fan vad folk hatade oss, ha. men vi var lyckliga och levde loppan. skolan tog vi inte seriöst förns i slutet av nian, kanske inte ens då. vilket slöseri tyckte vi. yes. vi levde istället, plugget la vi åt sidan och istället så njöt vi av glass, sol, skolkdagar, fotodagar, lan, musik, prat med skolsyster/kurator/vad som helst för att få slippa NO. smarta var vi. är vi. Finns inte många som är lika bra som du. den enda som trodde på mig in i det sista, den som stöttade mig från början, den som sa att detta kommer lösa sig, oavsett hur lång tid det tar. Du som alltid alltid alltid har funnits. i fyra år. herreJÄVLAR vad snabbt det har gått. men alltså. det är du och jag. vi. vi. bff. föralltid som vi har sagt, som ska hålla. inget emellan oss. det har vi lovat. du är så äkta. och du har jättefina händer också. och en förjävla dålig humor haha. EvL. det är så det ska vara. du är en sån jävla bra vän. DeVetDu. DVD. yes. ska vi dra ett slut här och så kan jag kanske avsluta alltsammans med att Jag älskar dig.



http://emelied.webblogg.se 

/orhagen
kom ihåg: små stjärnor lyser också i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är tårögd hjärtat. Du är allt för mig,den som alltid finns för mig, som alltid stöttar. Skolan äsch vi lever bara en gång, och varför dö smarta när vi endå dör som legender, dör även hellre och vetA att jag roar mig. Än försöka jobba mig smart. Hahah sägers sigsjälv att det inte går (à) Skriver från c mobil as jobbigt haha. Jag älskar dig min solstråle <3

2010-03-13 @ 18:58:50
Postat av: emelie

sv: du är dunderbra. bäst . näst efter mig självfallet. alltid lika ego! jag är så GLAAAAAAAAD ATT JAG HAR DIG.

min solstråle. du håller mig alltid vid liv, oavsätt vid lycka eller sorg. JAG LOVE DIG. <3



ps- skicka mittenkortet!=D

2010-03-14 @ 17:47:12
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0