BUSFABRIKEN

Hahahaha, fyfan. så jäla klockrent vare. hahahahah.
flög som fan på studsmattan också hahahahah  typ såhär: hahahahah. vi garva som as. jag kunde inte andas hahahaha


jag lekte bil med några små söta barn, först var vi(jag) en polisbil å sen glassbilen.. sen kom deras mamma eller nått och ba: åhh va kul att du leker med barnen men bara så du vet så pratar dom inte svenska.
ja ba: what?
mamman: dom pratar norska
jag: jag är en kvarts norsk! *skitstolt*, men ja kan ingen norska.. *springer iväg**iuiuiuiuiiuuuuuuuuuuii*
och så blev vi förföljda av två små ungjävlar (jag gillar barn med aso dom var riktigt apjobbiga hahah).
Sen sprang vi in på Candyland också (drömvärlden typ<3) haha å köpte godis ;)
nu är jag hemma och ska snart iväg å pumpa musklerna med JAMP !!! :D OSUSSSUSUSUSU SHEKJHEKJEHEJK



JAG JHAR DAMP IVLA DHAYHAYHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0