Dag 9 - Min första kärlek

HAHAH det här blir kul!!! Simon hette han, min första kärlek, ett år äldre och min konfirmandledare. Jag gick i åttan, han i nian - på samma skola. öhhhh, jag blev kär. han blev väl också kär. Vi blev tillsammans den 14 mars och venne vad vi gjorde riktigt, så här i efterhand kan man ju tänka typ: hahahahaha. så, men ändå, första kärlek är ju alltid första kärleken. tror mest att vi (jag) ville intala mig själv att det var bra och att vi hade kul, men nja. vi blev tillsammans första gången den 14 mars och gjorde slut den.. 24 juli, tror ja det var. och sen blev vi tillsammans IGEN (man ska aldrig bli tillsammans med sitt ex haha :D) och gjorde slut den 24 november (ser ni mönstret eller;-)) alltså, vad gjorde vi egnetlinge? typ chillade i kyrkan? (han var min konfirmandledare ju och ledare å konfirmander fick tydligen inte "hålla på", så fatta vilken cooling jag var (är)) vi chillade i hans båt nån gång och sen så var vi mkt på hans land. eller aa venne om vi var det när vi var tillsammans men iallafall när vi inte var tillsammans hahaha. vi var nog mer med varandra då.. hah. när vi gjorde slut andra gången så fattade jag KANSKE att vi inte skulle bli tillsammans nått mer hahah, men var så jävla ledsen. tjöt varje kväll, ville TYP inte leva och orkade inget. tog mig CIRKA 1½ år att komma över den jäveln. Men jag säger som julia (jamp.blogg.se) om jag fick chansen att bli tillsammans med honom igen så skulle jag inte ta den, vi passade då men vi passar inte längre. Vi slutade prata för kanske.. ett år sen? blev döarg över att vi (han hahahah) gjorde så men aja, LIVET RULLAR VIDARE. Det var väl kul så länge det varade men lite tråkigt att vi inte ens är vänner längre. men aja, sånt är livet. jag har de bra, han har det (säkert) bra och man kan ju inte vara kompis med alla hela livet, fatta va trött man borde bli.
Simon var en döfin kille, jättehärlig personlighet och jävlit bra humor och söt och sånt där. folk sa jävlit ofta att vi var så jävla lika haha (aa jag är en döfin tjej, jättehärlig personlighet och jävlit bra humör och söt coh sånt där HAHAH) nej, men var väl mest med att vi hade samma humor och garvade lika dant? och hade lika mycket östgötska?

haha PUSS på min första kärlek. den var bra, emellanåt.



här chillar vi i nån park, typ maj 2008.


Kommentarer
Postat av: julia

åh så fint :)

2010-12-09 @ 12:56:29
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

man tackar, vi var bra fina tsm :)

2010-12-09 @ 13:06:49
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0