Dag 3 - Vad är kärlek


Kärlek är att få ett sms (när man pallar svara å näre är från nån man tycker typ är lite söt eller så), pussar på morgonen, förmiddan, eftermiddan, kvällen och natten. Kramar på morgonen och hela dagen. Kärlek är MAT. All mat. Att äta hela tiden och så (om man kollar min facebook så har jag bilder på mat på typ vartannat foto heheheheheheheh) kärlek är att få sova i sin säng, att få skratta så att tårarna rinner med sina kompisar. Att VINNA!!! Typ när man spelar kort eller så och kärlek är när man kommer hem från någon och får träffa sin familj igen, kärlek är när man är lycklig och är man lycklig så har man mycket kärlek. Det finns asmycket kärlek, allt bygger på kärlek. Kärlek är underbart och a, jag har ingen pojkvän (öppen för förslag, men de finns gränser) så kommer typ inte ihåg hur det är att vara kär på sån kärlek. Men pirrar väl lite i magen kan jag tänka mig… kärlek är när man kan gråta tillsammans med någon man älskar och få en kram och kärlek är när man vet vad den andre tänker och kärlek är när alla andra förlorar i spel och jag vinner. Kärlek är bäst och man får bråka i ett förhållande, det är ju jävlit skoj om ja får sägat själv. Kärlek är att bli sams efter bråket.


Kommentarer
Postat av: julia

åhh fint. nu är min dag 3 inte alls bra mot din. skit fint. blev lite lite klumpen

2010-12-02 @ 22:51:00
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: mamma

Mkt bra o fint skrivet <3 kärleken till dig är så stor så den räcker till månen och tillbaka kramar älskar dig <3

2010-12-02 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0