Dag 2 - min första kyss

ÅHHHH min första kyss med tunga å sånt där (MMMM MYSIGT) var när jag var 14 vid en busshållsplats HAHAH. annars har man ju pussats en hel del när man gick på låg&mellanstadiet, jaa de va tider det *drömmer mig bort* (skojade (som jag är rätt bra på)). MEn iallafall, aa, de var min första kyss. vi delade på ett tuggummi och romantiskare än så var det tyvärr ICKE. Men ajaa, han var mysig och vi blev tillsammans lite senare. Nu har jag inte pussats på ett tag och börjar få abstinesbesvär men det är ju en annan femma. HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

ja visst blev den bra ;) fin beskrivning av första kyssen, min blev inte så as bra (har gjort tidsinställt). kan typ nte bärga mig tills det publiceras.... LOVE

2010-12-01 @ 17:18:23
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0