Åhhhh vad har hänt sen jag var här sist dååå


JAG HAR JOBBAT MINA FÖRSTA PASS PÅ BÄSTA JOBBET EVER. Broadway bistro! dit kan ni gå om ni vill;DD


har hängt i LONDON några jävlit soliga dagar med mina tjejer, mycket shopping och mat och skratt. SOM DE SKA VA helt enkelt


vi har köpt oss en hamsterjäkel. HARRY heter han!! gosig


utgångar med mina tjejer där vi landat i sängen framåt halv sex snåret....efterfester som slutar bra med geisha..eller slutar dom i bråk :-P nobody knows.. HHEHE... geishan fick vi iallafall. vi blev så JÄÄÄKLA glada när vi vaknade kl 10 dagen efter och insåg att YESSSSS VI HAR FAN GEISHA. lyckan där alltså, 5 av 5 geishor!


SARA JÄVLA POODIE MALMGREN har tagit körkort!!!! hon grät, jag grät och sen tog vi max-driven och nu chillar vi runt hipp som happ i hennes snygga svarta snabba SAAB. Gött mos


drog till IKEA med emelie och åt mat för 40 spänn och köpte mina efterlängtade galgar och lite smått å gott. EN VECKA senare drog jag till IKEA igen fast med Sara och köpte skålar som e bra att ha till flytten och galgar igen OSVOSV, åt mat för 80 spänn. men fortfarande värt som fasen.


Fyra teori-lektioner med jullan pullan, som i vissa fall börjar och slutar med sånt skratt som man inte kan hålla in men man verkligen MÅSTE göra det.. 1a och 2a körlektionerna är avklarade och jag kör ju som jag aldrig gjort nått annat ;DDDDD eller....??? hahahehoehohoh

men OKEJ nu är vi ifatt igen dåååå. i helgen = HALLOWEEN på puls! taggad tjej sitter här ska ni veta;DDD och snart 18 bast dååå (kommer tjata om det tills Dagen D is HERE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0