första veckan

första veckan på ridlägret är nu över!!! nästa vecka är det ledarna (jag och emma) som får va med å rida också :D skoj! är döööötrött och är TYP lite nervös inför imorgon för jag ska köra enda till Katrineholm!!!! WOOPWOOP. har ju ba kört på f13 och korsat finspångsvägen några gånger så vi får väl se hur det går......!! haha. Idag fyller iallafall min lillasyster 9 år!!! och iår är jag DUBBELT så gammal som prinsessan! kan TYP inte förstå att de e 9 år sen jag var 9 år och fick mitt tredje syskon :P:P:P tiden ba springer ju iväg xD


perfeka stall-skor! foppa haha! är livrädd att hästarna ska trampa på mig, men har klarat mig i en vecka nu så, wohoooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0