igår och idag


haha ärligt, goaste bilden på sara å erik. ser ut som att det är en sån där kram som ba: ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEN, ÅHH, VAR ALDRIG BORTA SÅDÄR LÄNGE IGEN!!!! hahaha. aa men ni fattar. rätt go bild på mig å erik med rå såklart:)
igår tränade vi (jag och sara) på FRISKIS som aldrig sviker än (haha). sen gick vi till erik så han fick allt fint vi köpt (typ kuddfodral, kaffe, kaffefilter, tvål (något flytande) och lite körkorts-godis(men han har inte körkort än)).
idag har vi varit på finspångs badhus och fått aaaasmycket skador (KUL) och har verkligen INGA krafter kvar nu men ikväll blire ju milen.... eller hur vare saraahhh df?
nej, ikväll ska jag träffa JULIA (ta med popcorn? eller var är vi ens?) och glo på solsidan! yessssssssssssssssss.



juste, matteprov.. på tisdag..hur mycket kunde jag? nej juste, ingenting. <3

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha braa. jaarå visst är jag rätt så bra!



jaaaaa bra, fortfarande inte gått på ett ända pass heh...

2011-01-30 @ 14:10:50
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0