17/9


1. pennskrin- indiska 30 kr. 2. leggins från h&m i storlek 158.......... alltså dom är tillomed förlånga.... helt sjukt ju. 13-14 år. aa men fyller 17 snart men ehe m... 99 kronor förresten 3. h&m 20 och 40 kr. 4. skopunkten (eftersom dom inte fanns på åhlens................) 350 kronor

kom på att jag har ju ett par andra skor som jag inte har visat men dom är så himla fula på bild så vill typ inte ens visa.
körde 11-passet imorse med sara och ville typ gråta för att jag hade så ont i benen :(
fryser asmkt förtillfället och ska snart till sara. där blir det mys med mat, film och godis.

SO LONG FACKERS

Kommentarer
Postat av: RONJA

sv: nej det får jag inte, haha.

2010-09-18 @ 16:07:03
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0