dfjhaskjgfashfdjae

GODMORGON idag har jag varit stressad hela morgonen. vet typ inte varför. eller jo. det vet jag. och nu fick ja det JÄVLIT stressigt IGEN!!!!!!!!!!!!! OMGGGGG


upp 9 min senare: nu är det inte stressigt längre. Men känns som att det kommer vara såhär hela dan- stressigt, inte stressigt, stressigt, inte stressigt.
och för första gången på jävlit många år måste jag kolla ner på tangetbordet när jag skriver. alltså... jag måste vasra sjuk. skriver bara fel om jag inte kollar ner nu:S:S:S:S:S:S:S:S helt sjukt ju. mår typ illa bara för det här. känner mig assjuk.

Kommentarer
Postat av: oskar

cool tjej som slipperkolla ner på tangentbordet då.

2010-08-30 @ 11:14:17
Postat av: emleie

Ta det lugnt hjärtat, och ha en bra dag♥



sv: ska ner o köpa meeeer toblerone strax, mums! ( hah det var inte alls roligt när vi verkligen inte kom åt våran majs :(( )

2010-08-30 @ 13:43:43
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0