JESUS & KUNGEN & ANNAT SKIT

Idag föddes eller dog eller vafan vet jag Jesus. OCH VEM FAN BRYR SIG????????????? aso. ursäkta. Han har varit död i typ 2000 år eller va de nu blir. Nu får folk FAN TA OCH GE SIG!!!
Är det någon som bryr sig om att tex. min farmor har dött? (JA, HON VAR FAN LIKA SPECIELL SOM JESUS OM INTE ÄNNU MER SPECIALLARE!) Och NEJ, det är inte en JÄVEL som bryr sig. Är det ens någon som vet NÄR eller HUR hon dog? NEJ. INTE DET HELLER (23:e oktober 2008. Orsak: Hög ålder)

Men i alla fall! (FÖRRESTEN, folk som VERKLIGEN VERKLIGEN tror på den där Jesus och verkligen firar jul för att han dog/föddes. SÅ FORTSÄTT MED DET! det är inte det jag menar.) Folk är bara så hiiiimla långsinta tycker jag. Vad gjorde Jesus EGENTLIGEN? Kommer folk fira att jag föddes den 6 november 1993 om 2000 år? Ne. tror inte de va.

Heter förresten ALLA kungar .. javafan heter han nu igen.. Karl nånting....

.. GUSTAV!!!

Heter alla kungar Karl gustav?
Jag menar, eftersom dom har siffor efter sig och sånt.
typ Karl Gustav IV (nu har jag ju dock inte en blekaste aning om vad just IV betyder. men det är väl dom romerska siffrorna man skriver med och jag är 100 på att det där en nått romerskt)
och typ Karl Gustav XI (om det finns nått som heter så. he)
Karl Gustav VII
Känns ju LIIITE onödigt fall dom ska ha siffor efter sig om dom inte ens heter likadant?
typ. Linnea VI
Emma X
Angelica V
Majsan III
osv.
Ni fattar grejjen liksom.

Såå.. alla kungar heter alltså KARL GUSTAV? Och den enda skillnaden på alla är siffran dom har i slutet av namnet. jag förstår jag förstår.

EN SAK TILL!!
VARFÖR i HELVETE skriver folk tex: GLAD MIDSOMMAR! eller GLAD HALLOWEEN! eller GLAD PÅSK! nu när det är jul?
Alltså, för det första - MAN BLIR JÄVLIT FÖRVIRRAD!
För det andra - VAD ÄR POÄNGEN?
För det tredje - TYCKER NI ATT DET ÄR ROLIGT PÅ NÅGOT SETT?

Sen att jag gått runt och trott på allvar att Feliz Navidad betyder Grattis på födelsedagen på spanska och sjungit och sagt det till folk som fyller år är ju EN HELT ANNAN GREJJ. Det var ju fan inte medvetet!!!

Och om folk nu säger att "men shit, jag trodde VERKLIGEN att man skulle säga GLAD MIDSOMMAR på julen!!" så kan dom dränka sig i toan eller något liknande, FÖR DÄR GÅR FAN GRÄNSEN!


Jag känner att det här blev väääldigt rörit och sådär. Klockan är fem minuter i två och det är julafton.
God jul på er. Feliz navidad!

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

heh. blev lite smått yr av den där texten, ALLT DU SKRIVER ÄR SANT!

tror ja aa aa ag skarpt på! i trust your words.

<3 lika mkt som ja litarr rr r r på min egen engelska, den du (y)

2009-12-24 @ 01:59:25
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: julia :)

en aggresiv kvinna?

vi gör det ju för alla julklappar ;)

2009-12-24 @ 10:41:00
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Elnaz

HHAHAHA aså TACK LINNEA !!!!!!!!!! :D

2009-12-24 @ 13:48:04
Postat av: Nirmela

Hahahaha håller med dig där hörrö! :)

2009-12-24 @ 18:33:27
URL: http://thelastriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0