JAG KÄNNER MIG:


Arg: Heh. ja. irriterad mer kanske.
Glad: JA! MEN JAG ÄR JU TROTSALLT GLADA LINNÉA SOM LER HELA TIDEN!!! :D
Ledsen: no comänts.
Yr höna: Först tänkte jag att "YR ÄR JAG! vad passar inte bätte då än en HÖNA?" sen tänkte jag att..
Morgan Pålsson: Är MINST lika yr och vimsig och borta som jag är. och jag ville inte ta bort min höna. blev så stolt över den... he.
Ett brustet hjärta: Jag saknar nånting. tror jag.
En dödskalle: Den satte jag egentligen bara dit för att det är roligt att rita dom. Haha.
Någon bild som någon annan har ritat med en gubbe som håller i en massa hjärtan: Jag googlade "kär" och tog den första bilden. Jag är. kanske. kär. KANSKE.

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

är med på final i en dikt tävling i http://felicialinneaamanda.blogg.se/2009/december/i-final.html#comment

skulle vara jätte gulligt om du kunde rösta på mig, jag är nr 6

Puss <3

2009-12-22 @ 00:53:48
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0