ANDRAADVENTSSTRESS

Fan vilken jävla kväll det var igår då. Lovisa och jag är klockrena! ;) Haha.

Idag har jag bakat pepparkakar med mina syskon + kusiner hos mormor och morfar! Det var trevligt men det var kaos, som vanligt. Ehehhehe.
Och idag hade bestämt att jag skulle göra powerpointen till engelskan. Har jag gjort den? I C K E. Så jävla dåligt. Är besviken på mig själv fan. Jag är så dålig så det inte är sant. Och så är jag grymt trött också. Jag ska klippa och slinga håret imorgon. Klockan 07.30. T O R T Y R.

Skönt att jag inte ska köpa några julklappar iår iallafall, så behöver jag inte ha den stressen också. Haha. Men det är sjukt mycket i skolan, kommer inte hinna med allt känner jag.

v. 50
tisdag - muntlig redovisning engelska powerpoint.
onsdag - nationella i matte A
torsdag - muntlig tyska redovisning. Komplettera upp mitt samhälls prov. Medletiden&antiken prov.

v. 51
tisdag - nationella i matte A

PLUS att engelskaboken + reccension ska vara inlämnad innan jul
Finns lite att göra med andra ord. Det här kommer jag nog förhoppningsvis klara. Men jag längtar ändå inte till jul, för jag kommer inte orka nästa termin i skolan.. FAST, det som är skönt är att jag kommer läsa Matte B och det är bara 50 poäng, alltså, så kommer jag läsa häften så mycket matte jag läser nu. :) (nu läser jag matte ca 6 timmar i veckan.. härligt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0