Städat


Tänker inte visa er hur det såg ut innan för det är typ inte mänskligt att ha så stökigt som jag hade haha. Har städat och dammsugit och torkat och plockat och tänt ljus. Badat + rakat ben har jag också gjort. Känns nästan som en ny människa när skogen på benen försvann!!! G-Ö-T-T-! Ska fixa naglar, kolla Grown ups (ÄRLIGT, bästa filmen efter Snuten i varuhuset!!!!)(måste ses fall den inte har setts!) och läsa en bok. LEVER LIVET helt enkelt. + lyssnar ju på Linda B nu, världens bästa artist???

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket mysigt rum! :D

SV; Då testar jag den nästa gång :D :D

2011-03-18 @ 22:52:13
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: julia

fint det blev :)

2011-03-19 @ 00:18:41
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: annis

suuuperfint ju! blev en skön tillslut fredag röööö!

jag städade dock inte mitt rum lika nog som du..

2011-03-19 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0