tisdag

tog nästan rekordet idag, men vaknade 15:29. AJA.. bättre lycka nästa gång. och jag som tänkte vara lite duktigt idag och ta tag i pluggandet eftersom jag har tre vg-mvg prov när jag börjar på måndag. KUL, men vaknade ju så sent (osis) och har bara hunnit äta frukost (HEHEH) och snart ska vi ju iväg SÅÅÅÅÅÅ. synd, då blev det inget plugg idag. men FAN måste till biblioteket. känns som jag kommer komma efter och vi har inte ens börjat igen :-) ska träna imorgon med GAHHH, första gången på TYP tre veckor (har ju varit sjuk). aja hej hopp ska nog byta om nu, har klänning på mig men pallar man ha det ??????????????????????



linnéa söker rik norrman
hör av dig


Kommentarer
Postat av: julia

snygg :))))))))))

2011-01-04 @ 19:27:25
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emelie

träning <3

as tagg hahah, hoppas det håller i sig!

2011-01-04 @ 20:13:24
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0