nästan klumpen

skulle precis börja deppa med glass och oboypulver för att min miniräknare var borta och inte fanns nånstans. sen kommer mamma, hittar den direkt. TUR att jag hade fixat glassen innan.
imorgon = matteprov. jag = kan ingenting

och ni vet, som varje kväll - blir träningssugen. längtar tills man kan gå ut klockan halv tio och det inte är kallt och inte halt och inte mörkt, aja SNART däääär.
åt goaste frukosten imorse förresten, tog tillochmed ett kort. sen tänker jag nog bara på london mest. längtar så mycket tills vi åker!!!! WAHHHHH.

Kommentarer
Postat av: julia

haha skratta lite när jag läste inlägget. du är ju störd (på ett bra sätt). love <3

2011-01-18 @ 21:53:23
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0