lördag

har solat, badat, rakat benen, haft ansiktsmask, fixat naglarna, ätit melon, haft i silvershampo i håret och kollar för tillfället på The holiday och tycker att jag ändå har haft en heeeeeeelt okej lördag med go mat OSVOSV (för palla ha sånnahär dar på söndagar ba, lördag som söndag, spela roll). vet inte varför jag säger det här, men alltså åhh, ge mig någon uppgift att bita i! HAHA (bita i.. dööör haha) nej men ärligt, känns så konstigt när man inte ens kan plugga eller nått. kommer ångra att jag har sagt det här rå men mm.




jävlit jävlit snygga. alltså JÄÄÄVLIT snygga. 899 kr på stadium


och det där. 399 kronor och 699 kronor,.. MMMM snyggt. och en HTC. och en ny TV. Sen är jag nööööjd!


Kommentarer
Postat av: julia

så jävla snyggt!!!!!!

2011-01-23 @ 01:01:10
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Malin

Lilla gumman du kommer aldrig att bli nöjd...det kommer andra saker som du bara måste ha ;-)mamma

2011-01-23 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0