ägde

50 min på gymmet med emelie, rodde 3 km, gick/sprang mellan 7.2 och 10 i 10 min (det var en annan jävla tjej brevid mig på bandet och som hade 5.5 precis som jag hade först och när jag såg det vare typ: JÄVLA H***, DU SKA FAN INTE VA BÄTTRE!!!!! så höjde jag assssmycket haha. tävlingsmänniskan <3), sen stängde det klockan 17 så hann inte så mycket mer. nästa steg är väl att våga gå in på styrkan hahaha. fan vad vi kändes oss små hEHHEh. och ett till steg är väl att försöka sluta äta godis i VECKORNA. helgerna går bra. venne hur många gånger jag sagt sådär. men fan, vill jag ha magrutor SKA jag ha magrutor! ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD NU VILL BA TRÄNA Å TRÄNA HEHEHEHEH (som varje kväll nivet)

Kommentarer
Postat av: emelie

köp kort kort kort kort kort kort kort kort!!! :D:D

bränna fett tillsammans, yeeey!

2011-01-05 @ 22:34:20
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0