tejsdagggg

nu ligger jag här igen, i min 120 säng och dricker...saft... det är typ det nya. saft alltså. undrar jättemycket vad det ska bli för mat ikväll och passet igår var JÄVLIT bra men fyyyyfan vad trött jag var, i slutet när man skulle ligga ner och cykla med benen (NI FATTAR????) så kände jag knappt mina ben hahaha. skakade som fan i hela kroppen efter och stressåt en banan så orkade knappt någon mat när jag kom hem (men åt iallafall. vem tackar nej till tonfisks-pizza????)
har plugg-flowet igen, har skrivit på uppdraget som en dåre och gör uppgifterna i ekonomin nu som ska redovisas på torsdag. och så vare engelska prov med ja? på författare mmm justeee. vad vare mer? matteprovet idag gick väl OK (gjorde det säkert inte alls men kändes så)(hoppas på ett G)

11 dagar kvar till london babyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

HEjdå bloggen, jag älskar dig. <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: alexandra ahlström

haha du är så skön asså :D

2011-02-08 @ 18:40:38
URL: http://alexandraahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0