pengar


SÅÅÅDÄR, då har jag växlat pengar till London!!!!!!! (ska inte ba ha med det där lilla OM NI NU SKULLE TRO DET RÅ CPN <3) kan typ inte fatta att vi åker på lördag. Så jävla kul det ska bli!!!!! ÄRLIGT. kan typ inte vänta mera. och nu är jag typ så glad att jag kan gråta, venne varför. men är väl rätt så glad för att jag inte missade så mycket i skolan som jag trodde att jag skulle göra för jag har ju pluggat noll här hemma alltså. FASEN vad gött. och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa julia (och invigia hutten) och idag fick jag ÄNTLIGEN träffa mina tjejer igen. livet rullar på som de skaaaaaaaaaa wooooho


Kommentarer
Postat av: SARA

shiiiiit!! jag längtar as mkt!:D vill bara åka nuuuuu! hahahah



skönt att ha dig tbx i skolan, love <3

2011-02-16 @ 19:08:10
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/
Postat av: frida

Hur länge stannar du nu igen? Jag skriver ett sms till dig med mitt engelska nummer :) Fika på måndag? :D

2011-02-17 @ 18:06:50
URL: http://fljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0