mååååååååååååååndag

HEEEEEJEJJJJ. nu ligger ja i sängen dricker till mig energi (päronsaft)(inte det bästa kanske MEN). har pluggat matte som en idiot och borde väl vara bäst nu, eller???? är ju inte det ändå och så har jag väl skrivit några sidor på internationella ekonomi-uppdraget och är jääävlit otagg på träning och har hur mycket kläder på mig som helst men fryser ändå. livet leker? gillar inte risgrynsgröt men är jävlit sugen. har varit det i två dagar nu. HÄRLIGT. undrar vad det blir för mat ikväll? när ska jag hinna äta? tränar ju 20-21. brukar sova... innan 21. fan vilken jobbigt liv jag har, jises kristus.

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

nja kan jag nog inte hålla med om. kram och puss

2011-02-07 @ 21:15:38
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0