tejsdag


Vaknade 15, åt, FÖRSÖKTE plugga, drog till stallet. var med om världens grej, de va tävling upp för backen så dom galloperade som fasen, haha, fick TYP panik. sen började dom bråka lite i skogen så nån av hästarna började sparkas (var ju typ i chock så venne om de va min, emmas eller maries), sen hoppade iallafall emmas häst till som tusan och då fick min häst panik (och jag såklart) å då visste ju inte hästarna vad som skulle göra eller var dom skulle gå så då blev det ju typ krock igen, fysatan vad läskigt. sen så fick vi byta platser i ledet och då gick det bra. MEN sen så höll det på att hända samma sak igen hahah. rätt kul nu men jävlit skrajj var jag när jag var där. De va gött med ploppen och godiset iallafall.

Ska det bli skönt att komma tillbaka till rutinerna nu rå?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: julia

HATAR rutiner

2011-04-27 @ 13:16:20
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0