Man ska aldrig ångra det man gjort - bara det man aldrig gjorde



Nostalgiskt, 2008/2009

Nu när jag sitter här, i mitt rum som jag haft i några månader (tänkte skriva år men kom på att jag bytt och hatt mig), så känner jag typ: fasen vad gött jag har det ändå. MEN tänker trots det tillbaka en hel del på ungefär år 2008 och 2009. Då var jag ioförsig fjortis och jag var.. 14-15 bast. Då hade jag A och M som tusan, det var vi - trion! Gjorde TYP allt tillsammans, ett sms på kvällskvisten och fem min senare träffades man. Jag var i kyrkan, träffade MASSOR nya härliga folk och där levde jag och mina goa laspar i några år innan det blev helt förstört. Man skrev med dyngmycket folk på msn och då fanns fortfarande "SKICKA"-knappen kvar. Ägde på röj och livet var jävlit jävlit JÄVLIGT gött!!!

Har pratat med både Julia och Anna att jag saknar det gamla så himla jädrans mycket, Julia = what to do?/what would jesus do? (helt rätt, man lever ju ba en gång och gammalt är gammalt). Anna = JAAA, jag förstår dig!!!!!!!! Jag kan sakna ditt med även att jag inte ens var där!!!
då blir man.. mm, nostaligsk... och sentimental (vet KNAPPT vad ordet betyder men hoppas verkligen det hör till sammanhanget).

MEN gammalt är ju gammalt, och det nya jag har nu äger till 100%. men man får ju sakna, det är också okej.

Och som pricken över i:t, vad ska jag inte göra om typ snart då?????
ÅKA moppe med erik!! som vi gjorde hela sommaren 2009 tillsammans. Synd att man typ är 18 bast och det är "TÖNTIGT" att åka moppe nu och att alla har bil.... men jag är ju ba 17. plus jag är ju en tönt.


Ps. HAHAHAH jag och Sara (näst sista bilden) ÄR SÅ JÄVLA SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HAHA. fyfasen!!! det är typ... 2008 tror jag, eller jo, det äre

Kommentarer
Postat av: julia

näst sista bilden är as as asfin. FAN SVIN SNYGG!!!!!!!!!!!!1

2011-04-27 @ 19:55:09
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: SARA

hahahah lite komiskt att jag tittade igenom några bilder idag och såg just den bilden och började as garva hahahaha! så lägger du upp den på bloggen. som menat eller vad??? hahah snygga var vi reda då iaf :D

2011-04-27 @ 20:22:55
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/
Postat av: C I C C I

så himla göölligt!

saknar gör man, annar dör man. inte riktigt kanske men ändp. förstår dig med det där att sakna! puusssss du är fin <3

2011-04-27 @ 20:34:54
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: Annis

Håller med Julia-bruden över! Skitsnygg/a!

Och linnea, det här inlägget va bra skrivet! Haha



Hur som helst, så kommer vi alltid sakna. Vi kommer sakna tiden vi lever i nu också, så vi ska njuta.



Djup jag blev, heheh.. Men puss babe, love you

2011-04-27 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0