DET ÄR NÄSTAN SÅ ATT JAG BLIR GRÅTFÄRDIG

ALLTSÅ DET ÄR en sån jävla KÄNSLA att lyssna på julmusik och att städa och att ...... se snön falla (jävlar vad poetiskt) men det regnar nu och mina den minsta systern hörde man skratta enda från parkeringen (typ), HA. HAHAHA. nee. men aa. fan vilken dag de varit!!! haha. nej. men. m..
jag gillar egentligen inte julen och när jag sa det på jobbet där jag jobbade i somras så tyckte dom att det var konstigt i min UNGA ålder. haha. MEn åker gärna utomlands eller så, det enda jag gillar med julen egentligen är känslan INNAN julafton och musiken OCH DET DÄR. inte paket, stress och kalle anka OSV.

nu sitter jag här i mitt jävlit städade rum (driver inte) och sjunger med till julsånger och GRÅTER typ (kan dels vara för att jag sjunger så vackert) men MJOOOO. ska fortsätta plocka lite i rummet nu, sen får ni kanske se före och efterbilder. lova att inte svimma av vid förebilderna bara.....


pic: Linnééééééééaa (JAG) 2008 i maj nångång

känner att bilderna verkligen passar in här nu när ja pratar om julen och det........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0