jävlit onödig dag

Hahaha fan jag orkar ingenting idag.. vaknade klockan 10 och var jättepigg vilket resulterar till en astrött linnéa typ vid den här tidpunkten... tyvärr kan jag inte sova nu för att a) jag måste läsa ut engelska-boken först b) har inte sett dagens avsnitt av ensam mamma söker och c) jag har inte ätit kvällsmat än. alltså vilket hektiskt liv jag lever i. har gjort massor matte iallafall, eller så långt jag fattade.
längtar asmkt till nästa termin och till trean- ingen matte, ingen engelska, ingen tyska, ingen naturkunskap, ingen geografi, ingen rättskunskap!
shitshithsithisthishtsihti. aaa.a.a.a. men har iaf hittat nåra lägenheter jag skulle kunna flytta till. men det är väl nästan det enda jag gjort idag.

ska nog ut och dra varvet sen (vill jag ens säga hur långt det är?)


MANNEN.MYTEN.LEGENDEN

Kommentarer
Postat av: JULIA

vad har du ens för ämnen då? låter som du inte ska göra nått alls sista året

2010-10-17 @ 19:40:49
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0