CICCIN

23:36.... jhallååå.. jag behöver sova..............
var trött vid tio (eller egetnligen vid nioo men aaa) , sen spelade vi iallafall in massafula vidios på nmär vi sjunger och spelar lite manliga och tar kort med asfula effekter. mm.. men nu har godiset gjort sitt. sova? JA TACK
cicci vill se remember me och visst tusan ställer man upp!


den här bilden tog jag från mappen "ett urval av gamla godingar" hahahahahahahaha. hon är go hon cicci. haha. hon som tagit bilderna förresten. hon kom 4a i NT. (inte med den bilden) (men aa jag har också varit med i tidningen fakitkst, ganska många gånger, alla gånger jag fyllt år (fram till 12) och varje gång jag fått nya syskon (4) och sen kom det nån fotograf och fota mig när jag gungade på en gunga hos mormor, kul. och så har jag varit med med bolibompa-sara, nivet hon sara, supersnällasilversara! och i folkbladet (tror jag det heter) när jag köpte glass i våras. aa det var väl några av alla gånger:) typ nästan känd!)
nu blev jag trött av allt skryt.

heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0