10-10-11, MÅNDAG


haha här är jag i sörsjön typ i februari förra året med skolan och det ser riktigt kallt ut, men ashärligt ju. tyckte tydligen att oranget/gult/missbildat hår var riktigt snyggt då också, men kan nog nästan lova att det inte såg ut sådär utsläppt haha;)

pallar inte åka till träningen idag för mina skor är asskitiga och ska nog springa ut på en power om ett tag istället. har bara sammanfattningen kvar på labben sen ska jag inte göra ett skit. kanske matte också, men det är rätt kul. spciellet nu när cicci hjälpt mig asmkt så kan stryka så mkt på planeringen (det är typ det som är det roligaste hlhöhöhöhö)


NEE MEN fan
är assugen på att färga håret mörkt...
kan någon hindra mig eller?!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag hjälper dig gärna att bli brunett!!!! =)



: sv haha, alltså lite såhär, vi ville åka i maj/juni, men det blev fullbokat direkt, så vi fick ta den 25 augusti:) rätttt långt kvar, men skönt att ha planerat:)

svsv: hahah mina tänder vare jaa..(a) jag köpte nåt på ullared, vet inte ens om det fungerar ännu hah (a)

2010-10-11 @ 18:32:29
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: C I C C I

jag kan hindra dig! vill du vara en blondin eller ett kindeägg? nar tänkte väl så, blondin mycket bättre!



Matte skeniet= cecilia maria elisabeth rydgren

2010-10-11 @ 21:16:34
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: emelie

jaa till samma hotell:) underbart hihih!

självklart ska du få resultat om det fungerar =D

2010-10-12 @ 09:15:58
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0