10-10-10, 3,2 mil!

Känner mig så duktig!! ärligt haha. har gått powerwalks/snabba promenader varje dag den här veckan förutom i tisdags (då jag red), har blivit sammanlagt 3,2 mil! målet var 3 mil så det är ju ASBRA! ska nog skriva klart labben snabbt som fan nu så jag kan köra en riktig powerpromenad för idag blev det bara en lugn promenad med jullanpullan. MEN ÄNDÅ, 3,2 mil!!! nästa vecka MÅSTE jag köra nåra friskispass också, får ju inga armmuskler av att gå... haha


upd: spyr på labben... fan, varför måste vi kunna sånt? amylas, kommer nog ha jättemkt användning för det när jag blir stor :) verkligen. kör kanske en power istället. är askallt ute så måste dra på mig jättemkt kläder. drar med mig hunden (är hon hemma ens?) så kan jag tjäna nåra slantar också haha ;)


gamla gamla bilder haha, från typ januari/februari eller så
HAHAHAHAHAH såg nu att på den understa bilden ser de ut som att min tumme har gått av.... HAHA. så himla FULT vill nästan ta bort bilden men gör inte det för var ju lite roligt som sagt haha

Kommentarer
Postat av: julia

tänkte inte på det först men när du skrev så ser man, haha. as fult!

2010-10-10 @ 20:16:30
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: angelica

duktigt! men fan gumman. länge sen vi sågs och nu tänkte jag såhär "en fika " men neejva. jag är också ute och powerwalkar jämt - så vi borde helt enklet gå tillammans nån dag :)

2010-10-13 @ 01:40:36
URL: http://lundqvistangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0