on and on and ooooonnn

Har pratat i skype jättelänge och nu är klockan dyngmycket och jag skulle ha sovit för 2 timmar sen. Men aja, lite rebellisk får man väl vara. Lyssnar på låten som finns i inlägget under, har lyssnat hela dagen och mm rätt så grym är han ju. Och söt. Har förresten kommit på att det inte finns så många jag tycker är snygga, typ bara Mikael Persbrandt och Janne i EMS. WHAT DO TOOOOOO.... MÅSTE SOVA NU.. VERKLIGEN INTE KUL NÄR MAN INTE ÄR TRÖTT LÄNGRE. Tror att sömntåget precis lämnade mig............ palla
MEN JUSTDET, höll på att glömma: SPRANG JU TRE JÄVLA KILOMETER FÖRUT!!!! DET ÄR REKORD. plus att det regnade plus att skorna satt åt för mycket och plus att jag trodde jag skulle spy


Kommentarer
Postat av: julia

wow vad grym du är! det har jag inte fått veta nått om ju!

2010-11-22 @ 08:14:34
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0