HELDAG I STALLET




Emma och jag åkte ut till stallet vid 11 och hjälpte till att mocka, städa hela sadelkammarn och puttsa grimmor och saldar, blev suuuuupppperfeeejjnt. sen red vi lite barbacka (typ första gången i mitt liv!!!! plus blev lite biten av en häst också men kom undan lätt med lite mindre skråmor! haha nejdå. är hel i skinnet. HAHAHA Eller hur fan säger man. aja. blev knytisen hos Leena sen, SUPERGÖTT!! och trevligt såklart. var lite trött bara.. och ganska mycket allgerisk men jag klarade mig. Såklart. sen kom vi hem vid nio så en heldag i stallet- SKÖJJ!! :D

äter gårdagens godis och chips och dricker läsk. nice lördag! ska antagligen se grease sen, förbereder mig lite nu med låtarna från filmerna. TRIVS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0