FARS DAG


försöker lära mig kameran lite och det går inte frammåt om man säger så. PALLLLLA. vill ju kunna sakerna direkt. aja, har iaf köpt ett par asfina fodrade stövlar idag. mormor och morfar är här och fikar nu. pappa fick ett sms och kalsonger (som han fick betala själv) i farsdag present för er som undrar. Längtar till EMS ikväll och BECK!!! Någon som vet vilken det är? (är medveten om att jag inte kommer få någon kommentar)
aja, bara så ni vet så kollade jag upp det själv. advokaten, kan hela utantill. verkligen inte läskig.

Nu: GRÄVA mig ner i plugget.. haha. Än så länge vet jag bara att vi har seminarium imorgon i rättskunskap och sen ett megastort rättskunskapsprov på tisdag. ROLIGT....

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ingen aning.. fatta inte ens vad du mena..



så, nu fick du ett svar.



puss och hej babe

2010-11-14 @ 17:38:00
URL: http://zaraz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0