10-11-15


jag behöver L O V

är skitseg idag, gick upp kl 8, åt frukost, gick och la mig och läste, somnade, gick upp kl 10. och nu måste jag snart springa till spårvagnen. men känner ba: ÅHH SKITSAMMA om jag kommer lite sent, har ändå bara PH och brukar vara 10 min förtidig varje gång.
så aa, tar en senare spårvagn.
måste boka tid hos frissan, har inte varit på ett år då mitt här blev svart... kul. så nu ska jag byta frisöööör, mamma gick till nån asbra, hade tydligen fredagsmys varje fredag (kaffe, mörkchoklad, vin). VEM Tackar nej? 

nu ringer alarmet GÅ på mobilen. så måste väl dra antar jag

TA HAND OM VARANDRA

Kommentarer
Postat av: Malin

Det får väl bli mörk choklad för dig då;-) kram

2010-11-15 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0