T.I-S-D.......A:;G/G-G-G---------G--

GODMORGON GODMORGON :D
det var riktigt svårt att komma upp imorse klockan sex kan jag säga! Fyyyfasen. Havregrynsgröt och knäcke (och oboy) till frukost och jag är sååååå innnnnnnnteeeeeeeee laddad inför skolan... Bearbetningn av uppdraget, sex&samlevnad föreläsning (som iof är rätt kul eftersom man tror typ "men herregud, så onödigt, man vet ju redan allt" och sen så visar det sig att man inte kan ett skit ;ppPPpPpPPpP). sen lite tema igen, bg, tema och sen slutar jag nästan precis när jag vill :D (älskade kunskap♥)
och så måste jag köpa solkort och jeansshorts.
jepp, de va väl ba det.

lyssnar förresten på Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song) först gillade jag den INTE, nu ÄLSKAR JAG DEN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD WOHOHHHH

btw, trodde att ja skulle dö igår på passet: det var som vanligt med andra ord:)



bild:emeliedahlgreen vaaavava

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

bild från spanien ju, då är allt härligt :) uppdaterade nyss (inte för din skull). puss love u <3

2010-05-25 @ 07:31:25
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Tack leneja :D haha jadu.. satt där och funderade länge på hur jag skulle hat. Page, eller inte page, page eller inte page.. Och det blev ett inte. Men nästa gång kanske! Vem vet :D

2010-05-25 @ 20:19:08
URL: http://emmacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0